Gmina Sidra

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy Główny Księgowy w ZOGKiM w Sidrze

Ocena 0/5

 KIEROWNIK ZAKŁADU OBSŁUGI GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W SIDRZE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY


I. Nazwa i adres jednostki: Zakład Obsługi Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sidrze,
ul. Fabryczna 4, 16-124 Sidra
II. Stanowisko urzędnicze: Główny Księgowy
III. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,
5) nieposzlakowana opinia,
6) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości lub ukończona średnia, policealną lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości.
IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,
2) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych,
3) znajomość przepisów samorządowych,
4) znajomość przepisów podatkowych,
5) znajomość przepisów płacowych,
6) znajomość przepisów ZUS,
7) znajomość obsługi programów komputerowych, w tym finansowo-księgowych,
8) znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej,
9) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność.
V. Zadania wykonywane na stanowisku:
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, polegające na:
a) zorganizowaniu, sporządzaniu, dokumentów w sposób zapewniający:
właściwy przebieg operacji gospodarczych, ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki, sporzą-
dzanie kalkulacji wynikowych kosztów wykonywanych zadań oraz sprawozdawczości finansowej
b) bieżącym i prawidłowym prowadzeniu księgowości:
terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych, terminowe i prawidłowe rozliczanie
osób materialnie odpowiedzialnych za mienie, terminowe i prawidłowe dokonywanie rozliczeń finansowych,
2. Dokonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżet, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi bieżącymi w posiadaniu jednostki,
3. Zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez jednostkę, przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
4. Zapewnieniu terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań,
5. Prowadzenie księgowości budżetowej zgodnie z wymogami zakładowego planu kont w zakresie dochodów i wydatków jednostki,
6. Dekretowanie dowodów księgowych,
7. Prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów, kontrola realizacji i prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie,
8. Sprawdzenie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu,
9. Dekretowanie wyciągów bankowych z rachunku jednostki w zakresie dochodów i wydatków,
10. Ujmowanie w księgach rachunkowych odsetek od nieterminowo regulowanych należności,
11. Sporządzanie zestawień obrotów i sald, analiza i kontrola kont analitycznych,
12. Prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków,
13. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie umorzeń, sporządzanie inwentaryzacji środków trwałych i sprawozdań z nimi związanych,
14. Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
15. Opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności: zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad prowadzenia i rozliczania inwentaryzacji,
16. Opracowanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i ich analiz,
17. Opracowanie założeń do planu finansowego jednostki,
18. Opracowanie projektu budżetu,
19. Prowadzenie spraw płacowych pracowników i rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych,
20. Ewidencja czasy pracy pracowników w tym kontrolowanie urlopu pracowników obliczanie jego wymiaru,
21. Prowadzenie akt osobowych pracowników,
22. Naliczanie świadczeń z ubezpieczeń społecznych, prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości z
Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
23. Prowadzenie i rozliczanie podatku od towarów i usług VAT oraz współpraca z US dotycząca podatku VAT,
24. Sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw do odpowiednich instytucji (GUS, itp.)
25. Ewidencja oraz nadzór nad prawidłową eksploatacją środków transportu będących na stanie jednostki,
26. Organizacja szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
27. Kierowanie i nadzór nad pracą podległych pracowników,
28. Inne obowiązki wynikające z potrzeb bieżących jednostki oraz zadań wynikających z poleceń kierownika jednostki.
VI. Warunki pracy na stanowisku:
1) stanowisko pracy zlokalizowane jest w siedzibie ZOGKiM w Sidrze,
2) praca odbywa się w systemie jednozmianowym, w wymiarze całego etatu,
3) wynagrodzenie zasadnicze 6000,00 zł brutto + dodatek funkcyjny + dodatek stażowy,
4) praca administracyjno-biurowa,
5) użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
6) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
7) oświetlenie naturalne i sztuczne,
8) reprezentacja urzędu,
9) obsługa klienta w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZOGKiM w Sidrze w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
VIII. Wymagane dokumenty:
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
2) kwestionariusz osobowy,
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) oświadczenie o niekaralności,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku, gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych - pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie wyłonionych kandydatów).
IX. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres:
ZOGKiM w Sidrze, ul. Fabryczna 4, 16-124 Sidra w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Główny Księgowy w Zakładzie Obsługi Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sidrze” do dnia 04 października 2024 r. 

                                                                                                                                                                                                                           Kierownik ZOGKiM w Sidrze

                                                                                                                                                                                                                                 Ireneusz Golakiewicz

Pliki do pobrania:

OGŁOSZENIE O NABORZE.pdf
Format: pdf, 87.09 kB
REGULAMIN NABORU ZOGKIM.pdf
Format: pdf, 237.94 kB
KWESTIONARIUSZ KANDYDATA.pdf
Format: pdf, 59.56 kB
oswiadczenie_dane osobowe.pdf
Format: pdf, 65.2 kB
oświadczenie kandydata.pdf
Format: pdf, 171.34 kB
powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Dodaj komentarz

Spodobała Ci się informacja? Zostaw nam swoją opinię
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!
Twoja ocena
Ocena (0/5)

Pozostałe
aktualności