Kierownik ZOGKiM w Sidrze ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy referent ds. kadr i płac
KIEROWNIK ZAKŁADU OBSŁUGI GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W SIDRZE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
I. Nazwa i adres jednostki: Zakład Obsługi Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sidrze, ul. Fabryczna 4, 16-124 Sidra,
II. Stanowisko urzędnicze: Referent ds. kadr i płac,
III. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1)obywatelstwo polskie,
2)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3)brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4)nieposzlakowana opinia,
5)wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne,
6)spełnienie wymogów określonych w art. 6 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Dz. U. nr 223, poz. 1458 z późn.zm.) określonych dla stanowisk urzędniczych,
7)znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, ustawy o pracownikach samorządowych oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
8)doświadczenie zawodowe: 2 lata,
9)biegła znajomość obsługi komputerowego oprogramowania biurowego (Word, Excel) oraz znajomość programów Info – Groszek, PŁATNIK,
10)umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
11)umiejętność redagowania pism urzędowych,
12)umiejętność stosowania przepisów prawa,
13)rzetelność, terminowość, odpowiedzialność.
IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1)znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,
2)znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
3)znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej,
4)umiejętności analityczne,
5)umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność.
V. Zadania wykonywane na stanowisku:
1)Rozliczanie czasu pracy pracowników administracji i obsługi.
2)Sporządzanie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników.
3)Sporządzanie i wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniach dla celów ustalenia emerytur, rent, kapitału początkowego.
4)Sporządzanie list płac dla pracowników zgodnie z aktualnymi umowami o pracę i obowiązującymi przepisami.
5)Naliczanie wypłat wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, rodzicielskich zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgromadzoną dokumentacją.
6)Sporządzanie wypłat nagród, odpraw emerytalnych, rentowych, ekwiwalentów za urlop, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i innych świadczeń dla pracowników.
7)Prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych, kart podatkowych.
8)Sporządzanie list płac w systemie Info-Groszek, prowadzenie rejestru list płac, terminowa wypłata wynagrodzeń.
9)Wydawanie pasków płacowych pracownikom nie wyłączając formy elektronicznej.
10)Prowadzenie rejestru i rozliczanie umów zleceń.
11)Naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy oraz sporządzanie dokumentacji w tym zakresie w programie Płatnik oraz przesyłanie elektronicznie do ZUS:
• dokumenty zgłoszeniowe przyjętych i zwalnianych pracowników (m.in. ZUS ZUA, ZWUA, ZIUA);
• comiesięczne dokumenty rozliczeniowe (ZUS DRA, RCA, RSA, RZA);
12)Naliczanie miesięcznych zaliczek podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych (PIT-11, PIT -40, PIT-4R).
13)Sporządzanie sprawozdań statystycznych GUS Z-03, Z-06 dotyczących wynagrodzeń.
14)Sporządzanie wszelkich informacji płacowych niezbędnych dla celów planowania i sprawozdawczości,
15) Współpraca z kierownictwem w zakresie spraw płacowych.
16) Przestrzeganie przepisów regulaminu pracy, bhp, przeciwpożarowych, o ochronie tajemnicy państwowej i służbowej, o ochronie danych osobowych.
17) Prowadzenie ksiąg inwentarzowych – ilościowej i ilościowo – wartościowej oraz ścisła współpraca z Komisją Inwentaryzacyjną podczas inwentaryzacji majątku ZOGKiM w Sidrze.
18) Przestrzeganie ustalonej organizacji i porządku w procesie pracy tj.:
• terminowe przygotowywanie list płac do wglądu gł. księgowej;
• terminowe przekazywanie pasków płacowych (nie wyłączając formy elektronicznej ) pracownikom;
•informowanie gł. księgowej o zaistniałych nieprawidłowościach w ramach naliczania wynagrodzeń
•pracownikom tj. dokonywanie korekt na listach płac.
19) Archiwizacja dokumentów w zakresie prowadzonych spraw.
20) Udzielanie informacji pracownikom w zakresie prowadzonych spraw.
21) Odpowiedzialność za skutki finansowe i prawne podjętych przez siebie decyzji.
22) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownictwo, wynikających z potrzeb ZOGKiM w Sidrze.
23) Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, w tym sprawy związane z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy.
24)ustalanie prawa do urlopu wypoczynkowego, nagrody jubileuszowej, dodatku za wysługę lat, odprawy emerytalnej.
25)prowadzenie akt osobowych.
26)prowadzenie ewidencji czasu pracy.
27) wydawanie skierowań na badania profilaktyczne i kontrolowanie terminów ważności tych badań.
28)kompletowanie dokumentów do emerytury i renty.
29)prowadzenie sprawozdawczości dot. spraw kadrowych.
30)przygotowywanie pism związanych ze zmianą wynagrodzenia, dodatków itd.
31)opracowywanie regulaminów określających prawa i obowiązki pracowników.
VI. Warunki pracy na stanowisku:
1)stanowisko pracy zlokalizowane jest w siedzibie ZOGKiM w Sidrze,
2)praca odbywa się w systemie jednozmianowym, w wymiarze pełnego etatu,
3)wynagrodzenie zasadnicze zgodne z grupą zaszeregowania + dodatek funkcyjny + dodatek stażowy,
4)praca administracyjno-biurowa,
5)użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
6)praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
7)oświetlenie naturalne i sztuczne,
8)obsługa klienta w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZOGKiM w Sidrze w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
VIII.
Wymagane dokumenty:
1)oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
2)kwestionariusz osobowy,
3)CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4)oświadczenie o niekaralności,
5)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6)kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
7)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
8)kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku, gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych - pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie wyłonionych kandydatów).
IX. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres:
ZOGKiM w Sidrze, ul. Fabryczna 4, 16-124 Sidra w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. kadr i płac w Zakładzie Obsługi Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sidrze” do dnia 21 listopada 2025 r.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 857211620.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Sidra oraz na tablicy informacyjnej w Zakładzie Obsługi Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sidrze.
Konkurs zostanie przeprowadzony zgodnie z „Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Zakładzie Obsługi Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sidrze”.
Kierownik ZOGKiM
Ireneusz Golakiewicz


Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!